2013. december 13., péntek

Foodpanda - tapasztalatok a netes ételrendelésről

Akik szeretnek főzni, gondolom ritkán szoktak interneten ételt rendelni. Viszont bármikor előfordulhat hogy fáradtak vagyunk, épp nincs kedvünk vagy időnk a konyhában tüsténkedni... Ilyenkor lehetünk hálásak az ételszállító cégeknek, ugyanis hagymapucolás és rántáskeverés helyett csupán pár klikkelés és némi várakozás után már csillapíthatjuk is az éhségünket.

Nemrég ajánlották a figyelmembe a foodpanda.hu-t, és rögtön megtetszett hogy rengeteg étterem található az oldalon, nem nekünk kell levadászni, hogy honnan lehet mexikóit vagy épp hamburgert rendelni, ugyanis a tartózkodási hely megadása után máris válogathatunk különféle szűrők alapján. Rákereshetünk az épp nyitva tartó éttermekre, vagy azokra amelyeknél lehetséges az internetes fizetés, de ha konyhatípus alapján szeretnénk szemezgetni, azt is megtehetjük. Az éttermekről értékelést is olvashatunk, így még inkább biztosak lehetünk benne, hogy nem zsákbamacskát veszünk. Rendelés után e-mailben és sms-ben is visszajelzést kapunk, tájékoztatnak arról hogy az étterem megerősítette a rendelést, illetve hogy a kiszállítás hány percen belül várható.
Én két helyről is rendeltem, elsőként a Trófea éttermet próbáltam ki, camamberttel grillezett csirkemellet kóstoltam áfonyás szőlőmártással és burgonyafánkkal, desszertként pedig rumos brownie-t csokoládéöntettel.



A rendeléstől számított kb. egy óra múlva érkezett meg a futár, kedves és udvarias volt, a csomagolás is megfelelő, külön plusz pont hogy szalvétát is csomagoltak. A mennyiség nagyon bőséges - a fotón nem látható ugyan, mert egymás alatt van, de két nagy szelet csirkemellet kaptam -, a hús, a mártás, a fánk és a brownie pedig mind nagyon ízletes volt.

Második alkalommal a Zazu Cafe Pizzériától rendeltem: ropogós kacsacombot flambírozott narancskarikával, aszalt szilvás párolt lila káposztával és hagymás tört burgonyával. A szállítási idővel, a csomagolással, az ízekkel ebben az esetben is elégedett voltam. 



Ha tehát a karácsonyi készülődés és ajándékvásárlás közepette már nem marad energiánk főzőcskézni, bátran próbáljuk ki a Foodpandát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése