2013. június 22., szombat

Currys csirkemell

A blogkóstoló játék alkalmával Kati blogján kellett körülnéznem, és vacilláltam hogy a több nekem tetsző recept közül melyiket készítsem el. A leves után ezt a currys csirkét is megfőztem, kíváncsi voltam, mivel curryt még nem használtam, de azt hiszem ezek után ez változni fog.:) Köszönöm ezt a receptet is, Kati!

Hozzávalók:
40 dkg csirkemell (Katinál kicsontozott csirkecomb)
1 hagyma
2 paradicsom
2 evőkanál curry
2 dl tejföl
1 evőkanál liszt
só, bors

A csirkemellett apró kockákra vagy csíkokra vágjuk. Az apróra vágott hagymát kevés olajon üvegesre pirítjuk. Levesszük a tűzről, hozzákeverjük a curryt, felöntjük kb. másfél dl vízzel, és visszatesszük a tűzre. A csirkemellet beletesszük a hagymás - currys alapba, hozzáadjuk a meghámozott, felkockázott paradicsomot, sóval és borssal ízesítjük majd fedő alatt puhára főzzük. A tejfölt csomómentesre kavarjuk a liszttel, kevés alaplével higítjuk és hozzákeverjük a csirkés alaphoz.

1 megjegyzés: